Vragen staat vrij...

F.A.Q.

1  Wat zijn de verzendkosten?

Bestelling tot €49,99 wordt er € 4,75 aan verzendkosten gerekend, vanaf €50,- rekenen wij geen verzendkosten. Het kan zijn dat er product specifiek afwijkingen zijn dan wordt dit vermeld bij het betreffende artikel. Bij afhalen rekenen wij helemaal geen kosten ongeacht het besteld bedrag.


2  Kan ik mijn pakket volgen?

Dit is mogelijk! Wanneer de verzending onderweg is, ontvang je een e-mail met een Track&Trace code. Hiermee kan de actuele status van de verzending te allen tijde worden gevolgd. Wanneer gekozen is voor afhalen bij een Post NL servicepunt ontvang je een sms/e-mail met de tijd van bezorging op deze locatie, vanaf dat moment kan de bestelling daar worden afgehaald.


3  Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?

Iedere bestelling die op werkdagen voor 15.00 uur wordt geplaatst en afgerond is de volgende werkdag, mits op voorraad, in huis. In de orderbevestiging wordt aangegeven wanneer de bestelling verwacht kan worden, mocht dit onverhoopt niet worden gehaald ontvang je hier per e-mail of telefoon uiteraard bericht van.


4  Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Na het afronden van de bestelling wordt de bevestigingspagina getoond. Hier staan de ordergegevens en de vervolgstappen nog even op een rijtje. Tevens ontvang je een bevestiging van ons per e-mail.
LET OP! De orderbevestiging kan soms tussen je spam of ongewenste mail staan.

5  Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer je een bestelling wilt wijzigen of annuleren wordt geadviseerd zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Voor het annuleren van een order voordat deze verzonden is, worden uiteraard geen kosten in rekening gebracht.

Als de bestelling al onderweg is, kun je de bestelling ‘actief weigeren’. Dit houdt in dat je aan de postbode/bezorger aangeeft dat je deze bestelling niet meer wilt ontvangen, de bestelling wordt dan naar Bouwhof teruggestuurd. Wanneer je de bestelling in eerste instantie accepteert en vervolgens toch retour stuurt zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Lees meer over dit onderwerp bij Ruilen & retourneren.



Hoe werkt het met...

BESTELLEN

kom alles te weten over hoe je moet bestellen.

Lees meer ››
Waar mee kan je....

BETALEN

creditcard, Ideal, pin of contant lees hoe en wat er bij ons mogelijk is.

Lees meer ››
Als je hebt besteld...

VERZENDEN

Na je bestelling gaan wij voor je aan de slag met pakken, verpakken en verzenden van je order.

Lees meer ››
kom je gezellig langs?

AFHALEN

Online kopen en gezellig langs komen om je product zelf af te halen. Wij zetten je bestelling voor je Klaar.

Lees meer ››

Helaas gaat het niet altijd goed...

RETOURNEREN

Is je product niet wat je er van verwacht of is het beschadigd dan gaan we het oplossen.

Lees meer ››
We vertellen graag over...

BOUWHOF

Met een geschiedenis van 35 jaar kunnen we je wel wat vertellen over ons.

Lees meer ››
WE HELPEN JE GRAAG...

KLANTENSERVICE

Vragen over bestellen retouren of wil je on spreken we helpen je graag

Lees meer ››
Weet waar je aan toe bent...

VOORWAARDEN

In de algemenen voorwaarden lees je alles over rechten en plichten voor jou en ons.

Lees meer ››