Helaas gaat het niet altijd goed...

RETOURNEREN

1  Richtlijnen

Ruilen of retourneren kan binnen de zichttermijn van 14 dagen.

Ruilen of retourneren kan alleen als het artikel in de originele staat is en voor zover redelijkerwijs mogelijk, in de fabrieksverpakking zit.

Bestellingen terugsturen via de postbode en/of bezorger is niet mogelijk.

Retourzendingen worden afgegeven bij een PostNL servicepunt.

Je betaalt zelf de verzendkosten voor het retourneren, tenzij het een defect betreft.


2  Zichttermijn

Voor bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen, welke de eerstvolgende dag na aflevering ingaat. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders wordt vermeld. Tevens wordt aangeraden om direct na ontvangst het artikel te controleren of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet het geval is, wordt je vriendelijk verzocht zo snel mogelijk contact op te nemen met de webshop klantenservice van Bouwhof om dit te melden.


3  Ruilen & retourneren

Wanneer je een artikel wilt ruilen en/of retourneren, neem dan eerst contact op met de webshop klantenservice van Bouwhof. Je ontvangt een bevestiging per e-mail van het retour verzoek. In deze e-mail worden ook de verzendinstructies bijgesloten. Zodra het artikel retour is gekomen, wordt een ontvangstbevestiging verzonden per e-mail en zal het nieuwe artikel (in het geval van ruilen) worden verzonden. Terugbetaling of verrekening van het aankoopbedrag vindt in de regel binnen 10 werkdagen of uiterlijk binnen de wettelijk bepaalde termijn van 14 dagen plaats.


4  Garantie

Bouwhof wil dat je tevreden bent over de artikelen die je hebt gekocht. Toch kan het voorkomen dat een artikel niet goed is of defect gaat nadat deze in gebruik is genomen. Uiteraard houdt Bouwhof zich aan de wettelijke garantie en aan de fabrieksgarantie. Deze garantie is productspecifiek en kan soms wel oplopen tot 10 jaar!


5  Klacht

Niet tevreden over een artikel of over de dienstverlening van de webshop van Bouwhof? Dan kan hierover een klacht worden ingediend. Dit kan via e-mail: info@bouwhof.nl

of per post naar:
Bouwhof – Bezig met je huis
t.a.v. de Directie
Edisonstraat 115
2723 RT Zoetermeer

Geef in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht weer en maak eventueel foto’s indien van toepassing. Vermeld bovendien het ordernummer van de bestelling en eventueel enkele contactgegevens. Zodra de brief of e-mail is ontvangen, wordt er binnen twee werkdagen telefonisch of via e-mail contact opgenomen om op zoek te gaan naar een passende oplossing.


6   Algemene voorwaarden

Wil je alles weten over je rechten en plichten rond een aankoop via onze webshop? Bekijk dan onze Algemene voorwaarden




Hoe werkt het met...

BESTELLEN

Kom alles te weten over hoe je moet bestellen.

Lees meer ››
Waar mee kan je....

BETALEN

Creditcard, iDEAL, pin of contant. Lees hoe en wat er bij ons mogelijk is.

Lees meer ››
Als je hebt besteld...

VERZENDEN

Na je bestelling gaan wij voor je aan de slag met het pakken, verpakken en verzenden van je order.

Lees meer ››
kom je gezellig langs?

AFHALEN

Online kopen en gezellig langs komen om je product zelf af te halen. Wij zetten je bestelling voor je klaar.

Lees meer ››

WE HELPEN JE GRAAG...

KLANTENSERVICE

Vragen over bestellen, retouren of wil je ons spreken? We helpen je graag.

Lees meer ››
We vertellen graag over...

BOUWHOF

Met een geschiedenis van 35 jaar kunnen we je wel wat vertellen over ons.

Lees meer ››
Vragen staat vrij...

F.A.Q.

Heb je een vraag tijdens of na het bestellen? Misschien staat het antwoord bij de veel gestelde vragen.

Lees meer ››
Weet waar je aan toe bent...

VOORWAARDEN

In de algemene voorwaarden lees je alles over jouw en onze rechten en plichten.

Lees meer ››